دسته بندی:
۱۴۰۰/۵/۵ / ۱۲:۴۵
اشتراک گذاری پرینت

برگزیده شدن مستند ایرانی در ایتالیا



پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ رودخانه «۱۵th River Film Festival» در کشور ایتالیا به مستند کوتاه «جایی که قصه‌ای ندارد» جایزه داد.


به گزارش ایسنا، در این دوره از جشنواره «جایی که قصه‌ای ندارد» ساخته میترا روحی‌منش به نمایندگی از ایران حضور داشت و جایزه بهترین مستند GOLDEN RIVER (مجسمه شیشه‌ای مورانو ساخته شده توسط هنرمند ونیزی) را از آن خود کرد.


پانزدهمین جشنواره فیلم رودخانه یک جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه است که از ۱ تا ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ در Padova (ایتالیا) برگزار می‌شود.


در خلاصه داستان مستند کوتاه « جایی که قصه ندارد» آمده است: دهکده‌ای محروم و باستانی است که ساکنین آن گذشته را در امروز زندگی می‌کنند. اما دولت تصمیم گرفته آنها را به نقطه دیگری منتقل کند، اما آنها با تمام رنج‌ها، زمین و خاک خود را دوست دارند و برای ماندن و زندگی در روستای اجداد خود می‌جنگند.


میترا روحی منش تهیه‌کننده سینمای مستند است و در کارنامه ساخت مجموعه سریال های «تاج زاگرس»، «در قلب کومش» ،«رویای کارمانیا» را تهیه کرده است. وی دانش آموخته سینما از سوئد و عضو انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران است.


در مستند کوتاه «جایی که قصه ندارد» میترا روحی منش، تهیه‌کننده و کارگردان است، تمنا رستگار به عنوان محقق، مهدی خلیلی مدیر تولید، محمد رضایی فیلمبردار، علی دنیوی ساروی تدوینگر، میثاق مدانلو صدابردار، رامین ابوالصدق صداگذار، حسن جعفری برنامه ریز همکاری داشته‌اند.



لینک کوتاه
برگزیده شدن مستند ایرانی در ایتالیا https://www.cinemaorg.ir/n/74e56c38
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر