دسته بندی:
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ / ۱۲:۵۴
اشتراک گذاری پرینت

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی مطرح کرد؛

هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند نه پناهندگی

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با بیان اینکه هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند نه پناهندگی گفت: نسخه حل مشکلات کشور در داخل بوده و نباید به دنبال آن در خارج از کشور بود.

 قادر آشنا پیش از ظهر یکشنبه در اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت، اظهار کرد: گیلان در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و تولید آثار فاخر پیشتاز است.

وی با اشاره به وجه تمایز و نقطه مشترک سینماگران و هنرمندان در سراسر دنیا، افزود: هنرمندان واقعی در دنیا احترام ویژه ای به هویت ملی خویش قائل هستند و به آن افتخار می‌کنند.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با تاکید بر تقویت هنرمندان و آثار هنری استان‌ها و شهرستان‌ها، بیان کرد: برای رونق بخشی آثار هنری از تولیدات جوانان در این بخش حمایت ویژه می‌شود.

آشنا از تجهیز انجمن سینما جوانان در استان‌های کشور خبر داد و اضافه کرد: انجمن سینما جوانان ظرفیت خوبی برای حمایت از هنرمندان دارد و از این ظرفیت‌ها باید برای ارتقای کیفی آثار هنری در استان‌ها بهره گرفت.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، افزود: نسخه حل مشکلات کشور در داخل است و نباید در خارج از مرزها دنبال آن گشت.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با بیان اینکه هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند نه پناهندگی، گفت: بیگانه جویی و غرب پرستی برخی هنرمندان برای حل مشکلات کشور نیست بلکه پای منافع شخصی در میان است.

آشنا با بیان اینکه با دست بیگانه کشور ساخته نمی‌شود، اضافه کرد: تک تک ما در عمران، توسعه و آبادانی کشور نقش داریم و باید در این عرصه قدم برداریم.

وی با بیان اینکه پلشتی‌های اختلاس و فساد از زبان هنر به تصویر کشیده شود، افزود: هنر بهترین، اثرگذارترین و ماندگارترین زبان برای بیان موضوعات مختلف است.

منبع: خبرگزاری مهر 

لینک کوتاه
هنرمند واقعی با اثرش صحبت می‌کند نه پناهندگی https://www.cinemaorg.ir/n/4c9a515c
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر