دسته بندی:
۱۳۹۹/۸/۱۸ / ۱۳:۴۱
اشتراک گذاری پرینت

دبیر چهارمین دوره جایزه بین المللی پژوهش سال سینمای ایران معرفی شد

دکتر بهروز محمودی بختیاری به عنوان چهارمین دبیر جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی جایزه پژوهش سال سینمای ایران، رئیس سازمان سینمایی طی حکمی بهروز محمودی بختیاری را به عنوان دبیر چهارمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب کرد.

در حکم بهروز محمودی بختیاری آمده است:

با توجه به جایگاه علمی و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه فعالیت های دانشگاهی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر چهارمین دوره جایزه بین المللی پژوهش سال سینمای ایران» منصوب می شوید. امید است در این دوره ضمن تقویت، شناسایی و معرفی پژوهش های برتر سینمایی، با اهتمام جدی جنابعالی و همکاران موجبات ارتقای رویداد در سطوح ملی و بین المللی از طریق گفتمان سازی علمی در مسائل و چالش های اساسی سینمای ایران، فراهم شود.

بهروز محمودی بختیاری متولد ۱۳۵۲ در تهران، دانشیار گروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا است. او مولف ده ها مقاله و چندین کتاب در حوزۀ هنرهای نمایشی است که در سال ۱۳۹۰جایزه پژوهشگر نمونۀ دانشگاه تهران و در سال ۱۳۹۳رتبۀ پژوهشگر برجستۀ دانشگاه تهران را دریافت کرده است. وی همچنین در سال ۱۳۹۲ در چهارمین جشنوارۀ روز بین الملل دانشگاه تهران به عنوان استاد برتر بین المللی در حوزۀ هنر برگزیده شده است. حوزه های کاری او سینمای اقتباسی، نشانه شناسی و زبان شناسی سینما و تئاتر و درام تطبیقی است. 

لینک کوتاه
دبیر چهارمین دوره جایزه بین المللی پژوهش سال سینما... https://www.cinemaorg.ir/n/d43fc6bf
اخبار برگزیده

خزاعی: اعلام ۱۴ اقدام مهم در حوزه استان‌ها/ به عهدمان برای رشد سینما و توسعه عدالت فرهنگی پایبندیم

آغاز فصلی تازه/ نباید تفاهمنامه در سطح امضا و کاغذ باقی بمانند

امضای تفاهمنامه گسترش همکاری سینمایی میان ایران و ازبکستان

لزوم گسترش همکاری‌های سینمایی با اهتمام به مشترکات تاریخی، تمدنی و آئینی/ سفر محمد خزاعی به تاشکند

محمدمهدی اسماعیلی: همه دیدگاه‌ها و سلایق را به رسمیت می‌شناسیم/تنوع سلیقه موجب پایایی هنر و سینماست/همه عضو یک خانواده هستیم / محمد خزاعی: وظیفه سازمان سینمایی صیانت از سینماست/ با عوامل فیلم‌های بدون مجوز و ضد ملی دیگر همکاری نخواهیم داشت

سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان سینمایی در حوزه سینمای استان‌ها /از تلاش برای ایجاد معاونت سینمایی در استان ها و بسترسازی برای افزایش مخاطب تا تقویت نگاه ملی در سینما

«سینمای ملی» با بی‌اعتمادسازی مردم‌ تخریب می‌شود/ جریان‌شنایی رسالت اصلی روابط عمومی‌ها

تقدیر از برگزیدگان/ خزاعی: فجر به آغوش بچه‌های انقلاب بازگشت

معرفی هیات داوران بخش بین الملل فجر41

معرفی هیات داوران چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر